Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja na spletni strani Reunica
Splošni pogoji poslovanja spletne stranbi reunica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Opredelitev pojmov
S spletno stranjo reunica.si upravlja podjetje REUNICA Obnova starega pohištva
Bojan Bučar s.p., Dolgo Brdo 1, 1000 Ljubljana (matična številka: 9139150000, davčna številka: 36952753, TRR SI56 0205 4113 4186 121, zavezanec za DDV: ne, vpis v register dne 26. 5. 2022).
Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran reunica.si. Spletna stran je informacijski sistem, namenjen predstavitvi podjetja, izdelkov in oddaji povpraševanj.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani reunica.si, pravice in obveznosti uporabnika spletne strani ter urejajo poslovni odnos med podjetjem Reunica in uporabnikom.
Spletna stran reunica.si je namenjena vsem fizičnim in pravnim osebam. Povpraševanje na spletni strani poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami),
- pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
- cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za reševanje reklamacij.
Postopek povpraševanja
Uporabnik izbere izdelek ali več izdelkov in jih doda v “Obrazec za povpraševanje”. V kolikor bi želel v povpraševanje dodati še kakšen izdelek, se lahko vrne na podstran “Izdelki na voljo” in izbere želen izdelek. Ko vse izdelke izbere z gumbom “Pošlji povpraševanje”, lahko v “Obrazcu za povpraševanje” z znakom »križec« na levi strani izbrani artikel odstrani. Pred pošiljanjem povpraševanja uporabnik vnese osebne podatke, ki so enaki njegovim pravim osebnim podatkom, in sicer:
- ime,
- priimek,
- elektronski naslov,
- telefonsko številko,
- sporočilo.
S klikom na gumb “Pošlji povpraševanje” uporabnik odda povpraševanje. Uporabnik mora pred oddajo povpraševanja prebrati in se strinjati s temi Splošnimi pogoji poslovanja.
Cena izdelkov
Cena je enaka za vse uporabnike spletne strani reunica.si. DDV ni obračunan na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Vsi izdelki, navedeni na spletni strani, so na voljo do odprodaje. Cene na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Izstavljanje računov
V kolikor se uporabnik po poslanem povpraševanju odloči za nakup izbranega izdelka, mu podjetje pošlje račun za izbran izdelek v obliki PDF dokumenta na e-poštni naslov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Plačilo
Plačilo izdelkov je brezgotovinsko.
Dostava
Ponudnik ne nudi storitve dostave izdelka. Potrošnik za dostavo poskrbi sam ali po dogovoru s ponudnikom preko zunanjega izvajalca. Ponudnik varno zapakira izdelek in prevzema odgovornost za izdelek do prevzema s strani potrošnika. Za nalaganje, prevoz in raztovarjanje izdelka ter morebitne mehanske poškodbe med dostavo je odgovoren potrošnik oziroma zunanji izvajalec.
Varnost osebnih podatkov
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in povpraševanj.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe povpraševanja (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki ne bodo predani drugim nepooblaščenim osebam.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju REUNICA Obnova starega pohištva Bojan Bučar s.p., Dolgo Brdo 1, 1000 Ljubljana. Račun ali pogodbo pošljemo v skladu z željami kupca po elektronski pošti ali po navadni pošti.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronskega naslova obnova@reunica.si in se mora obravnavati zaupno.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva za sporazumno reševanje morebitnih sporov.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna stran reunica.si, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe sklenjene na daljavo
Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške vračila izdelka v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja izdelka, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski poštni naslov: obnova@reunica.si.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega izdelka ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjen izdelek.
Če je potrošnik izdelek že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem izdelka, nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjen izdelek. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne izdelek, če ga dostavi pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila izdelka, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.
Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega izdelka.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo.
Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na izdelku samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, ob čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje prodajalcu, kjer je bil izdelek kupljen, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z drugim izdelkom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti pisno v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Izdelki na voljo
Najino obnovljeno pohištvo je za vse vas, ki se takoj zaljubite vanj in ki v njem vidite več kot le pohištvo.

Obnova po naročilu
Paleta nabora izbir za obnove je zelo široka. Za vas skrbno obnoviva vse kar je lesenega in v vas prebudi čustva ter spomine.

Najini projekti
Obnavljava s spoštovanjem do dediščine, saj verjameva, da stari kosi niso le pohištvo, temveč nosijo spomine in čustva.